Saturday, 7 July 2012

All grown up

all grown up. sume dah besar2 dah sekarang. memang lah kan. takkan makin mengecik plak. bole tanye lagi kan. hmm. teringat plak zaman budak2 dulu. sonok wooo.
bile time raye lah paling seronok. semua sepupu sepapat balek kampung.
satu umah penuh.  mule2 sampai kampung berani pandang je sepupu.
segan nak tegur lah kununnyerr. bile mak bapak p begosip nak geng mereka..
ape lagi.. bermula lah pengembaraan kami. panjat pokok rambutan lah.
kejar ayam belakang rumah. pelangkung kucing nga tidoq. (maafkan kami wahai si kucing).hewhew. da maghrib plak dengar mak jerit2 suh balek rumah.malam raye plak pakat2 men bunge raye n main mercun. sonok woo.
haishh.. rindu betul lah zaman kecik kecik dulu. gembiraa je. tadek nak piki masalah duit lah ape la. macam2 kena piki sekarang nih. sekarang masing da besar. ade yang masih belajar cam aku ni. ade yang da keje. ikatan tuh dah semakin longgar. ye lah. masing2 ade komitmen. tapi moge2 ikatan persaudaraan itu masih kuat dan tak pudar di telan zaman.
;)

all grown up! ;)

 meet the cousins.. ;)

yang nih sedare sebelah mak. sebelah ayah tadek gambar lah plak. tp paling meriah sebelah ayah lah kan. the NIN'S FAMILY.. 
;) 

No comments:

Post a Comment