Tuesday 17 July 2012

speechless. . .



sakit hati. YA! hancur hati! semestinya YA! remuk hati. ofcoz!! berkecai hati!sangat2!
aku bukan nak pentingkan diri tahu? cume kadang2 hati aku memang mudah tersentuh.
mudah sangat lah nak nangis. before that. aku bukan nak tagih simpati eh? jangan nak salah faham. aku mintak maaf sangat2 kat kau. tak terniat nak wat ko rase begini. aku sedar silap aku dan aku mintak maaf dah datangkan masalah pade kau. sorry. aku memang tidak bergune dalam hidup kau. but.. IF TOMORROW NEVER COMES. i just want to you know that i love you with all my heart love. sorry. aku tak sengaja wat masalah. tapi dalam masa yang sama. hati aku tersentuh dengan ape yang kau cakap. aku bukan nak pentingkan diri. maaf. aku pun ade perasaan. kau boleh tuduh aku pentingkan diri. tak mengapa. aku faham.
btw. i really2 sorry for what happened just now. I'M JUST NOT PERFECT ENOUGH FOR YOU. i'm sorry if it's hurts you so badly. i didn't meant to. last words. i swear to love you every moment forever. and now i', speechless with my own words. 
T.T


 

No comments:

Post a Comment