Monday, 2 July 2012

the wedding

the wedding.. kahwin.. nikah.. married.. tapi bukan aku lah.. hewhew..
sepupu aku haa yang dah kahwin.. she's 18 and she's married!!
what a surprise.. but tak terkejut sangat lah kan.. sebab ramai dah kawin mude 
sekarang nih.. tapi untungnyer sepupu aku nih dye dapat kahwin nan mat arab
and soo fucking rich!!! mat arab nih pun nampak baik.. soo..
lucky lah dye.. dah itu rezeki dye.. ramai jugak lah yang terkejut beruk dengar dye nak 
kahwin.. hhoho.. she's so young mann.. tak pe lah.. name pun dah jodoh kan..
so aku doa'kan yang terbaek lah untuk dye..
pas nih dye stay kat german.. nath bile lah dapat jumpe lagi..
btw.. congratzz my cousin NADIA ZULKIFLI.. ;)

meet the young bride! ;)

  the wedding.. ;)



 meet brotha and sista!

cousin! #aslam# ;)


sempat lagi berphotoshoot kan.. haha..  tak kisah lah.. kadang2 majlis macam ni
lah dapat merapatkan hubungan sesame keluarga.. awwh! ;)
i love my family!! <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment