Friday, 27 July 2012

RAMADHAN

RAMADHAN!
 cepat je mase berlalu kan. dah masuk bulan puasa dah. teringat pulak dekat suasane ramadhan kat kampung. walaupun tak meriah sangat. tapi seronok sebab family ade kan. kat sini pandai2 lah kau nak berbuka macam mane. sahur pun tak bangun. dulu kompom2 mak pakse jugak suh bangun sahur. sekarang celik2 mata je dah pukuk 6 pagi.. hewhew~~ sedih sebenarnye nih. tapi apakan daye.. saye anak perantau. sabar je lah. itu je yang mampu cakap. ape yang jadi ade hikmahnya insyaALLAH.
 moge dalam bulan mulie nih kite dapat mempertingkatkan iman dan ibadah masing2. aku bukan lah baik sangat. tapi tak salah kalau kita saling mengingati kan?
;)

 SALAM RAMADHAN AL MUBARAK! 
;)

No comments:

Post a Comment